Człowiek podatny jest na różnego rodzaju bodźce zewnętrzne. Na co dzień otacza ich go ogromna ilość, dlatego też automatycznie część z nich jest przez niego ignorowana. Prawidłowość ta jakkolwiek stricte związana z naturą człowieka, ma swoje idealne odzwierciedlenie w prawach szeroko rozumianego marketingu. Identyfikacja wizualna – bo o niej mowa – to szereg działań i czynności podejmowanych w celu dotarcia z własnym produktem bądź usługą do konsumenta, który spośród otaczającej go różnorodności dóbr ma wybrać te oferowane przez Państwa firmę. Państwa produkty i usługi muszą więc przebić się przez barierę w świadomości przeciętnego konsumenta, która jak już zostało powiedziane automatycznie ignoruje część docierających do niej bodźców.
Aby to osiągnąć produkty muszą być rozpoznawalne i pozytywnie odbierane przez konsumenta. Systemy identyfikacji wizualnej są bardzo rozbudowane i obejmują zarówno tworzenie od podstaw nowej marki, jak i odświeżenie wizerunku firm, które długo już funkcjonują w swoich branżach. W ich skład wchodzi między innymi projektowanie logo, szat graficznych, opakowań produktów itp. Oprócz tego identyfikacja wizualna jest doskonałą strategią do prowadzenia jednorazowych kampanii, które nie wiążą się z trwałym wprowadzeniem na rynek nowego produktu, a jedynie z okresowymi działaniami podejmowanymi w ramach danej firmy. Więcej
OFERTA
CORPORATE IDENTITY Spójny system identyfikacji wizualnej jest narzędziem służącym do kreowania wizerunku marki. Dobrze zaprojektowany jest istotnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej oraz zaufania do marki. Więcej