HBO

HBO

- BRAND LAUCHING

Płatna amerykańska stacja telewizyjna, własność Time Warner. Pierwsza na polskim rynku stacja filmowa premium.  Pracownia Projektowa KOLORAMA przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek polski telewizję kablową HBO. W zakres identyfikacji eventu wes...Więcej..
Carlsberg

Carlsberg

- CORPORATE ID

Jeden z czołowych producentów piwa na świecie. Od 1996 duński koncern Carlsberg Group obecny jest na polskim rynku jako akcjonariusz Browaru OKOCIM. Dziś jest trzecim producentem piwa w Polsce i jest to prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie...Więcej..
BROWARY POLSKIE

BROWARY POLSKIE

- IDENTYFIKACJA WIZUALNA / WEBMARKETING

Projekt identyfikacji na zlecenie Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. Związek zrzeszający wszystkie browary polskie. Logo, ID, materiały marketingowe, serwis www. Materiały identyfikacji wizualnej zrealizowane na szlachetnych papier...Więcej..
2-BE ID & COMMUNICATION

2-BE ID & COMMUNICATION

- Corporate Identiti

Naming i identyfikacja agencji zajmującej się komunikacją marketingową.„BYĆ czy MIEĆ” to pytanie, który stawia sobie każdy. „BYĆ” oznacza rozwój duchowy, dążenie do bycia lepszym, doskonalszym, silniejszym...To cechy pożądane również w biznesie. Taka...Więcej..
BABKI W FORMIE

BABKI W FORMIE

- LOGO DESIGN

Przełożenie pasji na biznes to szczęście, o którym marzy wiele osób szukając „pomysłu na siebie” po 8 godzinach pracy za korporacyjnym biurkiem. Recepta wydaje się być dość prosta – wystarczy robić to, co się lubi lecz w praktyce idea ta rozbija się ...Więcej..
PAŁAC BONERÓW

PAŁAC BONERÓW

- IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Logo, ID, serwis www. Materiały marketingowe dla powstającego w centrum Krakowa hotelu o wysokim standardzie. W identyfikacji wykorzystano elegancję i wyrafinowanie historycznego miejsca, w którym powstał hotel. Inspirację graficzną do projektu logo ...Więcej..
KAMPINOS VILLA PARK

KAMPINOS VILLA PARK

- IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Inwestycja Kampinos Villa Park, zlokalizowana w bezpośredniej bliskości Kampinowskiego Parku Narodowego między Kampinosem a Komorowem, to produkt inwestycyjny – koncepcja osiedla z zabudową jednorodzinną. Strategia sprzedaży zakłada stosunkowo niski ...Więcej..
QULINARIA

QULINARIA

- LOGO DESIGN

Qulinaria to rodzinny biznes kateringowy. Potrzeba opracowania Identyfikacji Wizualnej Marki została podyktowana z jednej strony dynamicznym rozwojem Firmy, a z drugiej coraz większą konkurencją w branży. Pracownia Projektowa KOLORAMA opracowała iden...Więcej..
DRIVE 4 FASHION

DRIVE 4 FASHION

- LOGO DESIGN

Gra słów – „JAZDA NA PUNKCIE MODY” opisująca projekt fotograficzno – modowy, polegający na połączeniu pasji fotografii fashion z zamiłowaniem do motoryzacji – pięknych i ekskluzywnych aut. Pracownia Projektowa KOLORAMA opracowała logo dla tego projek...Więcej..
Q-ATUT

Q-ATUT

- IDENTYFIKACJA WIZUALNA / WEBDESIGN

Logo, ID, serwis www. Identyfikacja wizualna jednej z większych polskich firm zajmujących się importem i dystrybucją gadżetów. Znakiem rozpoznawczym firmy Quick Atut jest szybkość reagowania na potrzeby klienta.Więcej..
REZYDENCJA RYCERSKA

REZYDENCJA RYCERSKA

- IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Kraków to miejsce, gdzie historia i tradycja spotyka się z nowoczesnością ma obecnie również coraz nowocześniejsze oblicze. Dynamicznie rozwijające się miasto to miejsce przyjazne inwestycjom w nowe technologie, dające wykształcenie i miejsca pracy t...Więcej..