Oferta
PROJEKTOWANIE STRATEGII MARKI | WPROWADZANIE MARKI NA RYNEK | KREACJA ORAZ REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH | CORPORATE IDENTITY | WDRAŻANIE ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU E-MARKETINGU |
PROJEKTOWANIE STRATEGII MARKI
Marka to nie tylko produkt czy usługa. To więcej niż znak graficzny czy claim. To emocje klientów jakie odczuwają w kontakcie z nią, ich opinie i wrażenia.
Budowanie strategii marki, to poszukiwanie osobowości marki, określenie jaką obietnice składa klientowi, jakie są jej wartości i misja wobec nich.
To wyznaczanie kierunku, kręgosłupa wokół którego budowana jest komunikacja marketingowa – pozycjonowanie marki na rynku, grupa docelowa czy rozwiązania wizualne.
Strategia marki ma na celu wyróżnienie produktu lub usługi na tle konkurencji, budowę wizerunku i zaufania do marki. Budowanie więzi emocjonalnej z klientem, przekonanie go do swoich wartości.
Pracownia Projektowa KOLORAMA opracowuje strategie dla nowych marek wprowadzanych na rynek, jak również rebrandingiem marek – zmianą pozycjonowania produktu / usługi na rynku.
WPROWADZANIE MARKI NA RYNEK
Przed strategami stoi coraz trudniejsze zadanie aby w czasie nadpodaży nowych produktów i usług, skutecznie wprowadzić markę na rynek. Nie wystarczy już tylko wdrożenie w życie planu marketingowego. Nie wystarczy nawet posiadanie najlepszego produkt na rynku. Niezbędne jest – wsparcie specjalistów z doświadczeniem i know–how w obszarze brand launch.
Aby dokonać trwałego wprowadzenia brandu na rynek, należy rozpoznać potrzeby grupy docelowej (przeprowadzając właściwe badania ilościowe i jakościowe). Na podstawie takiej analizy, stworzyć OPOWIEŚĆ MARKI, z którą może się utożsamić potencjalny nabywca produktu lub usługi. Pomysł, który pozwoli wyróżnić markę na tle konkurencji i będzie inspiracją kreacji marketingowej.
Pracownia Projektowa KOLORAMA posiada zarówno doświadczenie, jak i wiedzę i narzędzia pozwalające na skuteczną realizację planu marketingowego – wprowadzenia marki na rynek.
KREACJA ORAZ REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH
Pracownia Projektowa KOLORAMA oferuje Klientom opracowanie i realizację kampanii reklamowych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych.
Tworzenie kampanii rozpoczynamy od rozpoznania potrzeb Klienta i określenia celu planowanych działań.
Główne cele realizowanych kampanii:
- wzrost sprzedaży
- wzrost świadomości marki / usługi
- wprowadzenie marki / usługi na rynek
- repozycjonowanie marki / usługi na rynku
Zadaniem Agencji jest opracowanie takiego zespołu działań – strategii, doboru mediów oraz stworzenia kreacji, aby kampania wywarła określony wpływ na zachowania konsumentów na rynku.
Opracowujemy każdy punkt planowania kampanii:
ANALIZA:
- słabe, mocne strony marki / usługi
- grupa docelowa
- pozycje marki / usługi na rynku
- działania konkurencji
STRATEGIA:
- określenie celu kampanii
- określenie przekazu
- wybór i zakup mediów
- kreacje graficzne
- określenie budżetu
- mediaplan
EWALUACJA:
- pomiar skuteczności
- weryfikacja działań
CORPORATE IDENTITY
Spójny system identyfikacji wizualnej jest narzędziem służącym do kreowania wizerunku marki.
Dobrze zaprojektowany jest istotnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej oraz zaufania do marki:
- wyróżnia markę na tle konkurencji
- jest elementem budowania komunikacji z klientem
- buduje wizerunek marki na zewnątrz i wewnątrz organizacji.
Projekt logo to wyzwanie dla projektanta. W kompozycji o ograniczonych środkach wyrazu – przy użyciu uproszczonego znaku, typografii i koloru, musi wyrazić osobowość marki, jej unikalny wizerunek, charakter, wartości, siłę i emocje.
Pracownia Projektowa KOLORAMA tworzy identyfikacje wizualne marek od logo poprzez wszystkie elementy księgi znaku m.in.:
- logo (znak + logotyp)
- druki firmowe
- materiały marketingowe
- znakowanie ubiorów i środków transportu
- zewnętrzna i wewnętrzna informacja wizualna
- gadżety
WDRAŻANIE ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU E-MARKETINGU
OFERTA BUDOWY SERWISÓW
PAKIET START
|
PAKIET STANDART
|
PAKIET PLUS
|
PAKIET PROFESIONAL
|
POZYCJONOWANIE SERWISÓW
Sukces witryny internetowej mierzy się jej oglądalnością - ilość odwiedzających jest również miarą jej konkurencyjności.
Serwis jest konkurencyjny o ile jest widoczny w przeglądarce Google.
Pozycjonowanie serwisów polega na optymalizacji strony klienta pod kątem SEO oraz budowaniu popularności witryny poprzez zdobywanie wartościowych odnośników tzw. link popularity z wykorzystaniem własnego zaplecza.
Usługa pozycjonowania oferowana przez KOLORAMĘ i partnerów będzie opierała się tylko i wyłącznie na etycznych metodach pozycjonowania.
Podczas budowania tzw. link popularity nie będziemy stosować systemów wymiany linków. Nasze zaplecze posiada kilkaset wartościowych stron, serwisów, portali branżowych itp., z których będziemy dodawać odnośniki do Państwa strony.
Dodatkowo opracujemy zalecenia i wskazówki co do sposobu pozyskiwania naturalnych odnośników.
KAMPANIA REKLAMOWA Google AdWords
Kampanie linków sponsorowanych, prowadzone na stronach wyszukiwarki Google.pl, to rodzaj reklamy internetowej typu „pull”. Dzięki nim pozyskujemy użytkownika świadomego swoich potrzeb, który wyszukuje konkretnych usług, produktów, itp.
Kolorama wraz z partnerami prowadzi kampanie AdWords od kilku lat dla wielu klientów. Zdobyte doświadczenie, pozwala nam na optymalne zarządzanie kampaniami: dobór odpowiednich ustawień, treści reklam, słów kluczowych. Analiza wyników kampanii AdWords pozwala na lepszy dobór fraz kluczowych do pozycjonowania.
W ramach zarządzania kampanią:
- zakładamy konto AdWords (jeśli klient go nie posiada);
- dobieramy „długi ogon” reklamowanych fraz, tworzymy strukturę kampanii;
- tworzymy treść reklamy (tzw. COPY);
- ustawiamy wszystkie parametry kampanii (cenę ofertową, zakres kampanii itd.);
na bieżąco optymalizujemy wszystkie ustawienia.
REMARKETING
Ta metoda kierowania kampanią zakłada wyświetlanie przez pewien czas reklam osobom, które już odwiedziły naszą witrynę.
Zaletą takiego kierowania jest możliwość ponownego dotarcia do osób, które zainteresowała nasza reklama.
SOCIAL MEDIA
Jako podstawę działań promocyjnych w mediach społecznościowych proponujemy przygotowanie i prowadzenie strony na portalu Facebook.com. Ważne, aby strona nie powielała treści zamieszczonych na stronie internetowej, ale wykorzystywała je do bezpośredniej komunikacji z użytkownikami. Istotne będzie również generowanie jak największej liczby interakcji - wykorzystując potencjał społecznościowy portalu.
W ramach oferty proponujemy:
• przygotowanie w pełni funkcjonalnej strony, wraz z kreacjami graficznymi,
• przygotowanie zakładek niestandardowych (zawierających informacje o promocjach lub wybranych
produktach, etc),
• integrację z innymi kanałami komunikacji firmy – blog firmowy, kanał na Youtube, etc,
• aktualizację, a także stałą moderację strony (również wieczorami i w weekendy),
• wsparcie innych działań marketingowych podejmowanych przez firmę (m.in. konkursy, promocje, etc),
• dbanie o sukcesywny przyrost liczby fanów i interakcji. (komentarzy i kliknięć „lubię to”),
• przygotowanie rekomendacji dotyczących prawidłowej integracji strony na Facebooku ze stroną www,
• profesjonalne wsparcie działań przez grafika i programistę – przez cały okres współpracy.
METODY POZYSKIWANIA FANÓW na PORTALU FACEBOOK – Facebook Ads
W ramach działań promocyjnych na Facebooku gwarantujemy skuteczną dystrybucję treści
do przestawicieli grupy docelowej (osoby mieszkające w wybranych miastach, przedstawiciele konkretnej grupy wiekowej lub o sprecyzowanych zainteresowaniach). Istotnym celem jest również zwiększanie zasięgu stron – poprzez pozyskiwanie nowych, aktywnych fanów.
Reklamy zwiększają liczbę użytkowników, którzy zostaną poinformowani o istnieniu strony, a także, tych do których dotrą informacje publikowane na stronach. W systemie Facebook Ads reklamy rozliczane są metodą CPC lub CPM. Tego typu dobrze zaprojektowana kampania reklamowa powinna spowodować znaczny przyrost użytkowników odwiedzających stronę.
MARKETING SZEPTANY / TEST KONSUMENCKI
Oferujemy prowadzenie komunikacji z klientem przy pomocy technik marketingu szeptanego. Promocja marki odbywa się na forach internetowych i w mediach społecznościowych. W zależności od specyfiki wybranych mediów, komunikacja może być prowadzona z perspektywy zwykłego użytkownika (tzw. C2C – customer to customer) lub w formie oficjalnej.
W ramach oferty proponujemy:
• tworzenie pozytywnych opinii dotyczących oferty marki/portalu,
• informowanie o poszczególnych funkcjonalnościach portalu,
• redystrybucję informacji dotyczących produktów poprzez popularne media społecznościowe
(Facebook, mikroblogi, blogosfera, agregatory treści, etc).
Wraz z partnerami przeprowadzamy testy konsumenckie on-line produktów i usług. Są one podstawą/źródłem do prowadzdenia kampanii marketingu szeptanego - promocji marki i bezpośredniego kontaktu z klientem.
MARKETING WIRUSOWY
Popularnym narzedziem e-marketingu jest marketing wirusowy.
Oferujemy produkcję zabawnych virali - kontrowersyjnych filmików (animacji), którymi infekujemy środowisko sieci np. zamieszczając je na YouTube. Filmy zawierają linki przekierowujące użytkowników na stronę klienta.
W ramach oferty proponujemy:
• przygotowanie scenariuszy;
• produkcję filmów;
• zamieszczenie filmów na YT;
• tworzenie pozytywnych opinii dotyczących filmu;
• moderowanie dyskusji na temat filmu.
Cele działań:
• Nawiązanie mniej formalnego kontaktu z klientem.
• Poprzez kontrowersyjny i zabawny przekaz filmu, ukazujemy internautom mniej
oficjalne oblicze marki – mrugnięcie oka do klienta.