O nas
KOLORAMA – to zespół kompetentnych, wrażliwych ludzi. Jesteśmy marzycielami. Naszą pracą zmieniamy świat. Sprawiamy, by stawał się coraz piękniejszy i lepszy, a przynajmniej zabawniejszy – po prostu inny.
MISJA: Budowanie relacji marki z konsumentem.
Emocje tworzą więź i na stworzeniu takiej więzi polega nasza praca. Twórcze myślenie naszego zespołu jest jedną z naszych najważniejszych kompetencji.
Skuteczna reklama to taka, która wyróżnia Markę na rynku. Wierzymy, że kluczem do kreatywności jest umiejętność postrzegania rzeczywistości z innego punktu widzenia. ZOBACZ INACZEJ – bądź inny, wyróżnij się, miej odwagę być sobą. Zobacz inaczej otaczającą nas rzeczywistość.
SŁOWA KLUCZE: zaufanie – jakim obdarzają nas nasi Klienci jest budowane poprzez odpowiedzialność wobec Nich, widoczną na każdym etapie naszej pracy, efektywność – kampanie projektowane przez nasz zespół, wprowadzające lub wspierające produkty na rynku, są oceniane bardzo wysoko i przynoszą naszym Klientom konkretny zysk, outsource – w naszym rozumieniu
to optymalizacja kosztów klienta, to jednocześnie zapewnienie najwyższej jakości usług - pracujemy z najlepszymi.
KOMPETENCJE ZESPOŁU
Trzon Firmy stanowią projektanci.
GRZEGORZ SZPILA – właściciel
kolorama@kolorama.com.pl
AGNIESZKA SZPILA – grafik kreatywny
kolorama@kolorama.com.pl
Odpowiedzialni za:
OBSZAR IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ, WIZERUNKU
ORAZ KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ
Doradztwo i obsługa firm w zakresie komunikacji wizualnej marki z klientem:
- Projektowanie strategii marki
- Wprowadzanie marki na rynek
- Kreacja oraz realizacja kampanii promocyjnych i reklamowych
- Corporate Identity
- Wdrażanie rozwiązań z zakresu e-marketingu:
– webmarketing (budowa serwisów internetowych)
– pozycjonowanie serwisów
– kampanie Google AdWords
– media społecznościowe / e-PR
– marketing szeptany
– testy konsumenckie
– marketing wirusowy
Projektowanie grafiki użytkowej i reklamowej to nie tylko umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klienta. To świadczenie usług w oparciu o doświadczenie i właściwe kompetencje.
Naszym klientom oferujemy profesjonalną pomoc ludzi wykształconych w zakresie projektowania form reklamowych, plakatu, liternictwa i kompozycji. Twórcze myślenie naszego zespołu jest jedną z naszych najważniejszych kompetencji.
Nasz zespół stanowią ludzie o najwyższych kompetencjach, odpowiedzialni za poszczególne specjalistyczne obszary procesu komunikacji marketingowej.
ZBYSZEK GRZELCZYK
zgrzelczyk@kolorama.com.pl
OBSZAR BADAŃ I ROZWOJU BIZNESU/ BENCHMARKING
- Budowa innowacyjnych strategii marketingowych oraz rozwoju produktów (User Driven Innovation)
- Analiza pozycjonowania konkurencyjnego
- Analiza i drążenie danych (data mining)
- Zarządzanie wiedzą o konkurencji (benchmarking)
- Badania satysfakcji, segmentacji oraz eksploracyjne badania postaw
- Projektowanie user experience & user interface aplikacji mobilnych (prototypowanie).
OBSZAR OPTYMALIZACJI I KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDZANIA PROCESAMI JAKOŚCI OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ
- Customer experience
- Budowa standardów obsługi Klienta
- Audyty i monitoring standardów obsługi Klienta
- Chronometria i optymalizacja procesów obsługi
- Budowa systemów zarządzania informacją.
MONIKA MARSZYCKA
mmarszycka@kolorama.com.pl
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
PUBLIC RELATIONS I MEDIA RELATIONS
- Wdrażanie strategii budowania wizerunku, promocji i reklamy.
- Prowadzenie kampanii marketingowych 360o (zintegrowana komunikacja).
- Realizacja projektów z zakresu public relations - korporacyjnego i produktowego.
- Realizacji projektów z zakresu media relations.
- Doświadczenie w działaniach z obszaru marketingu zaangażowanego społecznie (CRM),
Employer Branding’u i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
Projektowanie grafiki użytkowej i reklamowej to nie tylko umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klienta. To świadczenie usług w oparciu o doświadczenie i właściwe kompetencje.
Naszym klientom oferujemy profesjonalną pomoc ludzi wykształconych w zakresie projektowania form reklamowych, plakatu, liternictwa i kompozycji. Twórcze myślenie naszego zespołu jest jedną z naszych najważniejszych kompetencji.
KLIENCI