COLGATE-PALMOLIVE
„Kapsuła Czasu” to pomysł kreatywny na akcję eventową, jaki powstał na potrzeby międzynarodowego koncernu – Colgate-Palmolive globalnego producenta środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego. Celem kampanii eventowej była poprawa wyników sprzedaży asortymentu past do zębów.
Ideą eventu była zmiana stereotypowego procesu diagnozowania pacjentów. To nie pacjent wybiera się z wizytą do dentysty, to dentyści zachęcają w galerii handlowej klientów sklepu aby przy okazji zakupów weszli do „Kapsuły Czasu”, gdzie dzięki doustnej kamerze będzie można na miejscu zobaczyć aktualny stan jamy ustnej i określić na tej podstawie przyszłość naszego uzębienia.
Hostessy zachęcają do zakupu produktów marki Colgate.
KAMPANIA EVENTOWA – STUDY CASE

DIAGNOZA
Niewystarczające, na tle konkurencji zainteresowanie klientów pastami do zębów marki COLGATE.
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz

CEL
• Poprawa efektów sprzedaży
• Budowa wizerunku Marki jako eksperta w dziedzinie higieny jamy ustnej
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz

OBSZAR WSPÓŁPRACY
KAMPANIA EVENTOWA na terenie całego kraju.
Miejsce akcji: galerie handlowe i supermarkety - miejsca, gdzie zapadają decyzje zakupowe.
SAMPLING - w czasie trwania całej kampanii będą rozdawane darmowe próbki produktów.
BTL - plakaty i ulotki informujące o akcji.
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz

IDEA
Umieszczenie unita dentystycznego wraz z kamerą umożliwiającą wykonywanie zdjęć jamy ustnej
w przestrzeni publicznej galerii handlowej.
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz

REZULTAT
Prawdziwym wyzwaniem było zapewnienie sprawnej logistyki na terenie całego kraju. Dzięki dużemu doświadczeniu AR Twist i sieci moderatorów w całej Polsce impreza okazała się sukcesem.
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz