WWŻ PROFI
WWŻ Profi – czołowy na polskim rynku producent żywności – dań gotowych, popularnych pasztetów i konserw.
WWŻ Profi – czołowy na polskim rynku producent żywności – dań gotowych, popularnych pasztetów i konserw.
Współpraca z WWŻ Profi została zdefiniowana na płaszczyźnie webmarketingu i e-marketingu. Rozpoczęła się od projektu serwisu internetowego. Strona internetowa wizerunkowa z informacjami o Wytwórni i jej możliwościach oraz planach na przyszłość. Zakładka produktowa – krótko przedstawiająca portfel produktów.
Pracownia została zatrudniona głównie do pomocy przy zwiększeniu niewystarczającej obecności firmy Profi w mediach elektronicznych.
Po przeprowadzeniu diagnozy aktualnego stanu zostały zaplanowane i przeprowadzone adekwatne działania, które znacząco wpłynęły na wizerunek firmy w internecie.
DIAGNOZA
Niewystarczająca obecność marki w mediach elektronicznych.
OBSZAR WSPÓŁPRACY
Zaplanowanie działań i wyznaczenie adekwatnych kanałów komunikacji.
REZULTAT
Działając w sposób zsynchronizowany w kilku kanałach komunikacji e-marketingowej, uzyskaliśmy efekt synergii i stworzyliśmy nową jakość obecności marki w obszarze mediów elektronicznych.
Zapisz
Pracownia Projektowa KOLORAMA wraz z partnerami pracowała nad wizerunkiem Firmy Profi w mediach społecznościowych.
Została stworzona postać Pożeracza Pasztetów i na FB można było śledzić komiksowe przygody stwora.
Pracownia Projektowa KOLORAMA promowała firmę Profi również poprzez inne narzędzia e-marketingowe – testy konsumenckie oraz marketing wirusowy.
Współpraca zaowocowała produkcją filmu wirusowego promującego konkurs....
Współpraca została oceniona wysoko
Zobacz referencje.