NOWE CENTRUM ŁODZI
Pracownia Projektowa KOLORAMA wzięła udział w konkursie organizowanym przez Urząd Miasta Łodzi na logo – NOWE CENTRUM ŁODZI.
Pracownia Projektowa KOLORAMA wzięła udział w konkursie organizowanym przez Urząd Miasta Łodzi na logo – NOWE CENTRUM ŁODZI.
KREACJA 1
Logo NOWEGO CENTRUM ŁODZI zostało zainspirowane określeniem pochodzącym z socjologii biznesu, oznaczającym myślenie z innej perspektywy, wytyczanie nowych szlaków . „OUTSIDE THE BOX” - to myślenie kreatywne, pozbawione schematów.
Taki chcemy aby był wizerunek Miasta Łodzi - miasta nieszablonowego, otwartego na nowe idee.
Projekt przywodzi na myśl twórczą kreatywność i wolność tworzenia. Jest to obiekt osadzony we współrzędnych 3D. Trzy litery/obiekty to trzy płaszczyzny/wymiary tworzące Centrum - płaszczyzna komercyjna, twórcza i komunikacyjna.
Kolorystyka nawiązująca do kolorystyki nowego logo Miasta Łodzi.
KREACJA 2
Logo NOWEGO CENTRUM ŁODZI inspirowane godłem Łodzi.
Żagiel zamiast wiosła to zobrazowanie innowacji dokonującej się na naszych oczach w mieście - modernizacja tkanki miejskiej i inwestycje w NCŁ. Trzy kolory żagla to trzy główne płaszczyzny idei Centrum:
• komercja
• kultura
• multimodalność.
Nowoczesna innowacyjna Łódź to Arka Noego, która zapewni dobrobyt jej mieszkańcom w przy- szłości.
Kolorystyka nawiązująca do kolorystyki nowego logo Miasta Łodzi.
KREACJA 3
Logo NOWEGO CENTRUM ŁODZI inspirowane projektowaną na terenie Centrum, BRAMĄ MIASTA.
Brama - wejście do fabryki głęboko zakorzeniona w świadomości Łodzian - Brama Grohmana czy wejście do Manufaktury.
Kolorystyka nawiązująca do kolorystyki nowego logo Miasta Łodzi.
Konkurs nie został rozstrzygnięty.