WWŻ PROFI WWŻ PROFI

WWŻ PROFI

WWŻ Profi – czołowy na polskim rynku producent żywności – dań gotowych, popularnych pasztetów i konserw.

Współpraca z WWŻ Profi została zdefiniowana na płaszczyźnie webmarketingu i e-marketingu. Rozpoczęła się od projektu serwisu internetowego. Strona internetowa wizerunkowa z informacjami o Wytwórni i jej możliwościach oraz planach na przyszłość. Zakładka produktowa – krótko przedstawiająca portfel produktów.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Pracownia została zatrudniona głównie do pomocy przy zwiększeniu niewystarczającej obecności firmy Profi w mediach elektronicznych.
Po przeprowadzeniu diagnozy aktualnego stanu zostały zaplanowane i przeprowadzone adekwatne działania, które znacząco wpłynęły na wizerunek firmy w internecie.

WWŻ PROFI KAMPANIA e-MARKETINGOWA
– CASE STUDY

 

diagnoza7
DIAGNOZA

Niewystarczająca obecność marki w mediach elektronicznych.

cs1

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

obszar5

OBSZAR WSPÓŁPRACY

Zaplanowanie działań i wyznaczenie adekwatnych kanałów komunikacji.

cs4

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

rezultat5

REZULTAT

Działając w sposób zsynchronizowany w kilku kanałach komunikacji e-marketingowej, uzyskaliśmy efekt synergii i stworzyliśmy nową jakość obecności marki w obszarze mediów elektronicznych.

cs6

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Pracownia Projektowa KOLORAMA wraz z partnerami pracowała nad wizerunkiem Firmy Profi w mediach społecznościowych.
Została stworzona postać Pożeracza Pasztetów i na FB można było śledzić komiksowe przygody stwora.

pozeracz2

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Pracownia Projektowa KOLORAMA promowała firmę Profi również poprzez inne narzędzia e-marketingowe – testy konsumenckie oraz marketing wirusowy.

profi facebook

 

Współpraca zaowocowała produkcją filmu wirusowego promującego konkurs....

Zapisz

Współpraca została oceniona wysoko
Zobacz referencje.

Zapisz

Zapisz

Zapisz